崖后那片海

满目葱茏一脉青黛

小情歌


This is a merrily loving song

Sing the loving feelings for you and me

I know I will be happy if you sit beside me

Flowers are blooming near me

This is a merrily loving song

Sing the white doves in our hearts I know

I really love to be a singer of love

Prime is drifting in the wind

As you know if life is harder and tougher than before

I will give you my love I feel hurt

when you show me the back view

Write down all my love and pain in a crystal ball

Though the whole world is fall of lonliness

I will never leave you away Destiny it’s not going to change

Write down all history like a river flows to the sea

这是一首简单的小情歌

唱着人们心肠的曲折

我想我很快乐

当有你的温热

脚边的空气转了

这是一首简单的小情歌

唱着我们心头的白鸽

我想我很适合

当一个歌颂者

青春在风中飘着

你知道就算大雨让这座城市颠倒

我会给你怀抱

受不了看见你背影来到

写下我度秒如年难捱的离骚

就算整个世界被寂寞绑票

我也不会奔跑

逃不了最后谁也都苍老

写下我时间和琴声交错的城堡

这是一首简单的小情歌

唱着我们心头的白鸽

我想我很适合

当一个歌颂者

青春在风中飘着

你知道就算大雨让这座城市颠倒

我会给你怀抱

受不了看见你背影来到

写下我度秒如年难捱的离骚

就算整个世界被寂寞绑票

我也不会奔跑

逃不了最后谁也都苍老

写下我时间和琴声交错的城堡

你知道就算大雨让这座城市颠倒

我会给你怀抱

受不了看见你背影来到

写下我度秒如年难捱的离骚

就算整个世界被寂寞绑票

我也不会奔跑

最后谁也都苍老

写下我时间和琴声交错的城堡

评论